TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Saturday, August 1, 2009

perlu kuat!!

ermm..aku baru jew sampai rumah dari melaka..
tadi dlm pukul 6.30,aku dapat call dari cousin aku..die kata atok aku kena strok!!
aku terkedu xtau nak cakap per tetiba terus nangis..sepupu aku suh balik..
die kata semua orang dah ader kat umah atok..aku takot sgt..
aku kelam kabut pk mcm ner aku nak balik..nak naik bas mesti xder tiket dah..
terus aku try call ahv..mintak tlong die sbb die jew aku terpikir leh tlong aku..
thanx dear sebab tolong i..kalau x,xtau mcm mne i..
ermm, dalam perjalanan tu sbnrnya aku takut sgt..
aku cume harap atok aku xder pape..
dalam perjalanan tu, cousin aku bgtau ambulans datang amik atok aku..
so,skang ni atok aku kat hospital..
baru jew abah call..die bgtau atok ok wat mase ni..
aku cakap tpon dgn abah pon,aku dah nangis..
serius aku x sedap hati n takut sgt..!!
ya Allah,kuatkan lah semangat hambamu ini,dan panjangkan lah umur datukku..amin..

0 ulasan: