TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Tuesday, August 4, 2009

CoREtAnkU...KhAyaLaNkU..hAraPaNku..

hampir dua bulan kita berpisah..tapi mengapa aku masih menggelarkan kau sebagai teman lelaki ku dikalangan teman-teman..mengapa aku perlu cemburu jika kau berdampingan dengan perempuan lain..adakah kau juga begitu?? adakah kau masih menganggap aku sebagai teman wanita mu..?? adakah kau juga cemburu kepadaku..?? aku sendiri tidak pasti..ermm,maafkan aku syg..aku masih tidak dapat menerima kenyataan bahawa kau bukan milik aku lagi..aku tidak sanggup untuk menyebut bahawa kau adalah bekas kekasihku..yer!! aku tidak kuat..aku tidak kuat seperti yang kau sangkakan...walaupun sbnrnya aku sedar,aku tahu siapa diri aku sekarang,aku hanya mampu mengabaikannya..aku tidak mahu terus-terusan memikirkannya kerana aku tahu jawapannya bukanlah seperti yang aku harap-harapkan..kadangkala,aku sendiri ingin memastikan ape hubungan kita sekarang..tapi aku takut..!! aku takut jawapan yang akan aku terima bukanlah jawapan yang akan menggembirakan aku..hurmm..patutkah aku merasa begini lagi..layakkah aku mempunyai perasaan sebegitu terhadap kau lagi..aku egtkan mase boleh mengubah perasaan aku,tapi aku silap..perasaan aku tetap sama terhadap kau..kau pernah kata,"kau ingin aku kembali kepada kau,tapi kau sedar kau tak layak dengan aku"..hurmm,adakah sebenarnya aku yang tidak layak..mungkin kau lebih gembira tanpa mempunyai hubungan dengan aku..mungkin kau akan lebih bebas tanpa aku..! arghh,ape yang aku fikirkan sebenarnya ni..!!?aku malu..aku malu dgn kawan-kawan,aku malu dgn family,aku malu dgn kau dan aku paling malu dengan diri sendiri...kenapa aku masih mengharap orang yang tidak memerlukan aku lagi..kenapa aku cintakan orang yang belum tentu cintakan aku..tapi,kenapa aku masih merasakan kau akan jadi milik aku lagi..ermm,..atau mungkin tidak..??aku hanya ingin merenung wajah kau..aku hanya ingin melihat kau tersenyum..aku hanya ingin merasakan kegembiraan diri kau...aku hanya ingin kau tahu, aku menyintai diri kau sepenuh hatiku..dan aku merindui diri kau setiap saat dalam hidupku..




2 ulasan:

Anonymous said...

knpe xkurng kn ego then juz luahkn u luv him??

JASFIKA said...

i alwayz tell him that i luv him..