TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Sunday, August 16, 2009

apa yang aku cari??

naif bila sakit di hati tiada siapa yang tahu,tiada siapa yang cuba untuk paham..dan terlalu perit bila orang yang selalu ada dgn kita hilang dalam sekelip mata..bila aku senyum,aku gembira..kau juga begitu..tapi bila aku menangis..adakah insan yang bersama aku..hrmm,mungkin ini yang dikatakan lumrah kehidupan..untuk ketawa bersama semua ada,tapi untuk menangis bersama???bila direnung kembali..banyak kesilapan yang aku telah lakukan..ermm,aku sedar tapi kenapa aku sering mengulangi kesilapan itu..ermm..aku hanya manusia biasa..takda manusia yang boleh lari dari melakukan kesilapan..kesilapan yang sering mengundang kesakitan..sakitnya hanya tuhan saja yang tau...ermm,ape sebenarnya yang aku cari..?? aku mencari sedkit ruang, ruang untuk mengenali diri aku sendiri..aku memang bukan yang terbaik...kerana bukan senang untuk jadi yang lebih baik dikalangan yang terbaik..hanya DIA lebih mengetahui..ermm,aku perlu mencari kekuatan..aku takkan jatuh kerna aku bukan selemah yang disangkakan walaupun aku tak sekuat yang dibayangkan..jatuh bila hilang tempat berpaut,tapi aku mampu bangun untuk berdiri dengan sendirinya..

0 ulasan: