TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Tuesday, August 11, 2009

dendam dia kpd aku..

kenapa tetiba ade perasaan bersalah dalam hatiku ni..
kenapa aku merasakan seseorang sedang berdendam kepadaku..
ahhh!! hatiku sungguh resah dan gelisah..
kepada siapa aku perlu luahkan...
dan kepada siapa aku perlu meminta maaf...
siapakah dia??
hanya dia yang mampu membuat jiwaku kembali tenang..
aku tidak mahu rase bersalah ini bersarang dalam jiwaku..
siapakah dia ya Allah..?
siapakah dia yang tidak puas hati kepadaku..
ape yang aku telah lakukan tanpa aku sedar..
ya Allah,
apa yang harus aku lakukan...
hurmm,kepada insan ini,maafkan aku....

0 ulasan: