TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Wednesday, August 19, 2009

18 ogos 2009

huhh,disebabkan terlalu boring kat umah, aku ajak lah kawan aku kuar..so ktorg cadang g sunway pyramid sebab dah lme aku x pegi..lgpon aku nak beli kasut..sampai jew kat sunway aku terus pegi TGV..beli tiket wayang cite 'district 9'..cite tu start pkul 4.10pm..so sblm tu ktorg g la makan n jalan2 dlu...

ni lepas aku makan KFC..jalan2 cari pasal..huhu

mase jalan2 tu,masuk butik nike..aku berkenan kat kasut putih tu

kegilaanku menunggu member aku smoking

tyme ni tgh pk nak beli kasut or seluar jeans..huhh!
member aku dah gelak2kan aku..ngok!

haha..akhirnya beli seluar..lari dari niat asal..=)

lepak2 jap tunggu wayang start..huhu..pinjam ray ban member aku
walaupun sgt buruk bile aku pakai..=)
haah,,! dak pkul 4.00pm..tgk wayang jap..


kat lif sunway pyramid nampak best untuk amik pic..huhu
otw pulang..opss,g jln2 tmpt len jap


ni kat tasik shah alam..
lepak2 tenangkan fikiran


tyme 2 'pulang2'..hehe

ermm,inilah pic2 aku seharian di sunway pyramid dan tasik shah alam..menghabiskan masa dan tenaga..haa,dan duit...dah la penganggur..tak sedar2 diri lagi..uit jas,bila ko nak kejew ni..!!

0 ulasan: