TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Wednesday, July 29, 2009

xtvt aku..28-29 JUL 2009

28JUL -harini awal2 lagi aku dah bangun..kul 10 member aku dah tpon2 suh teman g shah alam..so,terpaksa gak bangun awal..huhu,awal la sgt..ermm, kul 12 tgh hari aku dah kuar rumah..aku kuar dengan bestfrenz aku..mula2,aku pegi hotel prescott bukit raja..aku amik bf member aku ni..(hurmm,sedih jew tgk owg len ader bf..aku sowg2...)..pastu ktorg terus jew g PKNS shah alam..sbb member aku nak g bank BSN...die settlekan hal die then aku ajak mmber aku g mkn KFC..aku rase dah lme x mkn KFC...mengidam plak..hehehe...habis mkn KFC member aku kata nak g men bowling ngan member2 die yg kjew kat hotel prescott..aku pon ekotkan jew la..ktorg g klang parade jew..nak tgu member2 die hbes kjew..dalam kul 6 br sampai..tyme tu ader 1 jam lagi..so,member aku n bf die men la bowling tu dulu dalam 3 game..aku malas plak nak main..xder mood jew..so,aku tgk jew la..dalam kul 6 lebih member2 diowg pon sampai..
n sambung 2 game..aku bengang jew...bukan main slow lagi..6 orang men 1 lane..mau x lembab mcm kura2..hurmm..dlm kul 9 pon x settle..aku hati panas jew..tp aku wat dek jew r..nak msg pon bateri hp dah kong..ahh,tgu jew r..dah tu aku ajak gak member aku balik..yla kan..hp aku dah mampus,takot plak abah aku call..so dlm kul 10 aku sampai umah..tu pon mama aku dah tnye..aku diam jew r..

pic sewaktu kebosanan..senyum terpaksa..huhu

aku wit bestfrenz

29JUL - harini aku kuar lagi dengan bestfrenz aku ni..tapi ktorg g banting jew...member aku nak g bank Islam plak..tapi harini ktorg kuar lambat skit..dalam kul 2..rumah aku dengan banting xla jauh sangat..dengan pemanduan aku yang begitu cermat dan berhemah tu,,1/2 jam sampai r..haha..berhemah sgt..! sampai2 jew kat bank islam tu,aku suh member aku jew masuk..so aku tgu dalam kereta..

sempat lagi amik pic..huhu

seb bek bank tak ramai orang..so,kjap jew settle la hal member aku tu..then aku trus ajak member aku g mkn..disebabkan perut aku dah mengeluarkan bunyi-bunyian yang merdu..hehe..lapar gilew dow..arini menu tgh hari aku nasi campur n air sirap..perghh,kenyang...habes mkn ktorg g cari barang jap..dalam 4 lebih ktorg pon otw blik..teringat plak nak singgah rumah bestfrenz aku lg sorg..dah 2 bulan lebih die bersalin..
br arini dpt cari mase nak tgk..huhu..anak die comel giler..tembam jew...

ni anak member aku, siti nur aishah

disebabkan dah terlalu lame x berjumpa..ktorg bertiga kembali melakukan agenda kami yang telah lme ditinggalkan..mengumpat r..ape lagi..hehe...biase r kan..perempuan..huhu..dalam borak2 tu..tetiba member aku tnye..'jas,nape pki huruf V'..huhu..aku senyum jew n aku kata 'i like V'..diowg pon senyum n wat2 paham la...huhu

i luv V

borak punye borak..sedar2 dah pkul 6.30ptg...so,ktorg pon mintak diri balik..dalam kul 7 aku sampai rumah..

0 ulasan: