TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Saturday, July 4, 2009

kejadian hari ini..4 julai 2009!

woww!! macam x boleh belah jew 4 julai 2009 utk aku..huhu
semua berkaitan kereta...

1st, housemate aku nas dapat pinjam kereta dari dad die..
so ok la..untuk kesenangan die wat final project..so,die pon x senang duduk..
asik tengok kereta die jew..takot nau hilang..hu2..

2nd,aku kuar ngan xbf aku n member aku along..aku dengar citer die xcdent..
kereta yang die pinjam tu boleh tahan teruk gak..kuar duit gak la nak mengganti
yang rosak2 tu..sian along..!!

3rd,otw nak jumpa dak angah(callman), aku lalu kat tempat satu xcdent ni..
perghh..mmg teruk r kereta tu..hancur beb..aku dengar cite dari xbf aku..ader
yang mati..hurmm..takot jew..=(

4th,lepas hantar along balik rumah die kat lereh..aku ngan xbf aku berhenti
kat satu lagi xcdent kat limbongan..hurmm,kereta ni boleh tahan teruk gak..
tapi rasenya xder yang mati..

5th,hampeh..mane pegi kereta housemate aku ni..!! hadei,..memang menjadi
tandatanya tol la..dalam 6 pg keta ada lagi..pas kul 9pg tgk dah xder..hurmm..
yang x boleh blah nas asik tgk kereta die..tapi kereta member kat sebelah die tak
perasan..
penink..

0 ulasan: