TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Sunday, July 19, 2009

perjalananku..perhatianku..

letih!!
mmg letih tul arini..
duk dalam kereta,
dari melaka sampai selangor..
dengan langsung tak tidur..
batuk x elok2 lagi..
macam-macam aku pikir..
rase tak nak balik jew..
kalu boleh dah lompat r dari kereta..
hurmm..tu pon kalau boleh la..
tapi..aku sampai gak umah dengan selamat..



~v~jaga diri baik2..i always luv u..
~mama~jgn sedih2 k..ader mase owg g la mlka..
~nas~keje rajin2 tau..aku bangga dengan kau dpt jd wartawan..
~along~thnx byk tolong n support aku..
~gemOk~jgn nakal2 sgt..jgn asik main2 jew..
~mawi~ko mmg lawyer aku..huhu
~to all~sesapa yang selalu tolong aku, korg jaga diri baik2..aku syg korg sume..

0 ulasan: