TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Thursday, July 23, 2009

hari-hariku..empty,zero!!

sejak aku balik dari melaka ni..aku xtau la ape yang sebenarnya betol2 aku rase..tapi yang pasti hidup aku empty jew..dah rase mcm ni lame sbnrnya..dekat sebulan lebih gak..

hurmm..mungkin sbb dah banyak sgt masalah kot yang terjadi kat diri aku ni..dan sebabkan benda2 kecik pon wat aku jadi sedih..macam x patot nak rase empty mcm ni..coz hidup aku dikelilingi family n rakan2 yang sentiasa disisi aku waktu aku happy dan sedih..

mase aku kat melaka,sedih sbb jauh dari family,tapi syukur la ramai kwn2 yg sentiasa amik berat pasal diri aku..bila aku ader masalah,kwn2 la selalu ajak keluar menghiburkan diri aku ni..aku rase nak duduk je dalam bilik sowg2..tapi aku rase bole jadi gile kalau wat mcm tu..dan demi xnk kecewakan hati kwn2,aku ikut gak larr kua menghiburkan hati..erm,.aku akan akan pura2 happy walaupun sbnrnya aku rase sedih,kecewa,sunyi..senang cite zero larr..

aku n mama..luv u ma

disebabkan dah terlalu lama aku membuang masa dan duit kat melaka..aku amik keputusan nak balik rumah..walaupun hati aku berat nak tinggalkan melaka,aku terpaksa gak sbb dah dah tak ada pape lagi untuk aku kat mlka ni..duduk melaka makin wat aku kosong dah jiwa kacau..

19JUL..aku balik selangor..rase mcm xleh naik bas sbb aku akan egt kenangan lame..so,aku terpaksa susahkan parents aku amik kat melaka..hurmm,otw nak blik tu pun rase mcm x snang hati jew..mayb sbb aku asik pk kan masalah aku jew..berat jew hati bila tgk tol kat a.keroh tu..sedih sgt2..utk menghilangkan perasaan sedih tu..aku tdow la kjap,walaupun sbnrnya aku tak lena..dalam 2 jam perjlnan,aku sampai rumah..sampai jew aku terus masuk bilik aku dan online..dan aku hantar email kat some1..5 hari aku kat rumah,ni lah kjew aku..on9,on9,on9..


myspace,blogger,facebook,frienster,ym..hurmm

disebabkan terlalu bowing dan rase kosong dgn hidup aku ni sejak2 duduk rumah..aku ader gak pegi cari keje..sementara nak tunggu konvo kan..egt nak keje biasa2 jew..ader hati gak nak balik melaka lg,sbb mcm dapat green light dari ayah aku..die kta yang penting keje la kalau nak duk melaka..tapi tetiba lak ader akak tu panggil aku pegi interview..kelam kabut aku wat resume n cari sijil2 aku tu..

sblm pegi interview..hehe

nama syarikat yang aku nak interview tu..MALCO GLOBAL LOGISTIC SDN BHD..22JUL aku datang dalam kul 9 lebih coz nak interview kul 10pg..dan2 plak die boleh kata tunda interview kul 11..aku dah la pegi sowg2..dengan perut lapar plak..so,kerana nak menghilangkan kebosanan aku menunggu,aku g la pusing2 kat area bkt tgi..menghabiskan minyak kereta ayh aku tu..huhu..

then dalam kul 11 aku g la naik tangga pegi tingkat dua coz akak tu kta syarikat tu tingkat dua..masuk2 salah tempat plak..hampeh..upenya tingkat tiga..sampai2 jew aku g jmp en azmi..die tnye2 n borak2 dalam 1 jam interview pon tamat..wat penat jew wat resume..bkn die tgk pon..tp bgs gak..huhu

aku sbnrnya mmg nak keje tapi aku rase macam tak sedia jew..tapi disebabkan aku dah fikir,aku balik nak keje n cari duit utk bayar yuran kolej aku yang tertunggak tu,aku pegi la gak...lgpon kalau aku keje bole gak hilangkan rase kebosanan dan kekosongan aku tu..

petang hari yang sama,aku kuar dengan sepupu aku..aku pegi jusco bukit tinggi jew..malas nak pegi jauh2..die belanja aku tgk wayang n karaoke..aku tgk cerita skrip 7707..citer tu start pukul 5.20ptg..so,sblm start cite 2 ktorg round2 n cuci mata kat situ..sempat aku beli satu baju..huhu..


tgh tgu sepupu bayar baju

round2 dalam jusco

duduk jap setelah bershopping..huhu

pukul 5.20ptg aku masuk la dalam pawagam tgk cite tu..huhh!! bengang jew..citer mcm bodoh2..x logik langsung..rase nak bakar jew pawagam tu..haha..dalam pkul 7 citer tu habes..
then ktorg g la karaoke..hurmm,,macam2 lagu sedih aku nyanyi..tapi yang aku paling sedih bila sepupu aku nyanyi lagu hanya padamu-qiara..aku rase nak menangis tapi aku tahan jew..aku mmg xleh dengar lagu ni..coz aku suke tgk some1 nyanyi lagu ni walaupun mase die nyanyi die xtujukan utk aku..setelah puas dan penat,aku n sepupu aku pun balik..

sampai2 kat umah,aku baring2 sbb letih..tapi otak aku asik terfikir sesuatu..hurmm,aku rase rindu sgt nak hangout mcm tu dengan die..tp ntah la..masih ader peluang atau x..kalau boleh rase nak undur mase waktu aku dgn die..sbb skang ni kalau aku wat pape pun,mesti aku teringat kenangan ktorg..aku xtau r..mmg ssah nak kawal perasaan aku yang satu ni..

i really2 miss him..



0 ulasan: