TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Tuesday, June 16, 2009

still luv!!

  1. menangis lagi..huhh!! aku xtau la mcm ne ak nak mulakan hidup baru aku ni..sejak dua tiga hari ni mcm2 dah berlaku dalam hidup aku..tapi yang paling aku tak bole terima..aku putus dengan bf aku..btol ke ape yang terjadi ni..hurm,sebenarnya aku tak rela langsung dengan perpisahan ni..'v,i really luv u..!! i tak tau mcm ne nak teruskan hidup i tanpa u..i tau banyak dah u tipu i n mcm2 u dah wat kat i..mcm2 i dengar cite pasal u..tapi i xtau knape langsung i tak mara..but i cume kecewa..i egt i bole ubah u..tapi rupanya tak..n i tau u tak pernah pon sayang i..mungkin i yang buta..i tenggelam dalam cinta i..i tak pernah rase macam ni dengan laki lain..i betul2 sayangkan u..'mungkin inilah balasan untuk aku..selama ini aku mainkan lelaki dan senang2 minta ptus..akhirnya aku terima balasan yang selama ni aku wat..ape yang aku terkilan,bila aku nak berubah jadi setia,n aku jumpa laki yang betul2 aku sayang..tapi yang inilah aku xdpt..ermm,tapi aku harap die gembira dengan jalan yang die pilih..aku harap die jumpa orang yang betul2 die sayang..aku akan bawa haluan hidup aku..!!

2 ulasan:

V said...

tertipu adakah ku seorang penipu? oh tidak.. tiada seorang pun si hambaNya mampu menilai diri seseorang hamba! Hanya yang Maha Esa adalah berkuasa untuk menilai hambaNya.. mungkin apa yg didengar enak untuk difikir.. mungkin apa yg dekata enak untuk dicerita.. tapi dibalik putihnya kata pasti akan ada laskar kehitaman menghiasi noda krosa kata di balik bibir2 yang menghikayatkan kesah..

hah!
sedih memang sedih.. tapi dah itu harus ku pilih.. kerna ku tidak layak untuk berada disampingmu sayang.. ku tidak layak untuk berada di sisimu seorang wanita yang paling sempurna dalam hidupku kerna diriku ini penuh dengan lagak hitam kekejaman.. penuh dengan kesutradara yang menghiasi jalan cerita hidupku..

Perjalanan kita masih jauh.. aku tahu satu hari nanti kau pasti akan bahagia bersama entah siapa.. Aku sering mendoakan kesejahteraan kau..

Maafin aku disini sayang.. aku x rela untuk lepaskan kau tapi itu jalan yang harus ku pilih.. Maaf..

noda krosa hitam putih kehidupan si gadis yang sempurna..

written by V

JASFIKA said...

yup..memang hanya yang maha esa yang tahu menilai hambanya..dan hanya yang maha esa lah yang tahu aper yang ada dalam hati hambanya..

bukan dirimu yang perlu menilai layak atau tidak kau disampingku..kerna aku sendiri x pnah menilai diri kau layak atau tidak..
aku tidak pernah menghukum diri kau kerna setiap manusia penuh dengan lagak hitam kekejamannya..

aku tau perjalanan kita masih jauh..
tapi adakah aku bukan perempuan yang layak untuk bahagia bersama kau..

sayang,janganlah pergi tinggalkan aku..kerna aku tidak tahu mcm ner aku perlu hidup tanpa kau..berilah sedikit ruang dalam hati kau untuk diriku..

aku hanyalah gadis biase...bukannya gadis sempurna...kerna aku juga mempunyai cerita hitam dan putih kehidupan aku..