TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Tuesday, June 2, 2009

asgmnt!! asgmnt!! asgmnt!!..final..


huhh!! akhirnya...
siap gak asgmnt aku yang sungguh memeningkan ini..
setelah 2 hari bertungkus lumus...
padan muka aku..suka sangat wat last minit..
huhuhu..

ermmm..
dah dua hari gak aku habis praktikal kat alami..
sedih r plak..
tp nk wat cane..dah abes kan..
maybe pasni ader rezeki kerja situ ker..
hehehe

cerita balik pasal asgmnt aku ni..
aku kna wat rancangan perniagaan..
hampeh..
masuk ni dah tiga kali kna wat,,,
letih dow..
kali ni aku wat pasal ternakan cacing..
petang tadi aku ader g tempat ternakan cacing tu..
bukan senang nk ternak cacing ni..
erm..gambar kat atas tu tempat ternak cacing r..

ermm..rase dah ngantuk r..
sok nak g printing agi..
bek aku tdow..
k la..chow..mmuahhx..!

0 ulasan: