TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Monday, June 8, 2009

purple ok..

huhu...
setelah 2 hari bertungkus lumus..
akhirnya bilik aku siap di cat..
perghh rase mcm nk patah tulang2 aku ni..
asik trun tangga naik tangga nak mengecat bilik..
akhirnya bilik aku siap di cat..
tgu nak blik barang2 nk letak dalam bilik jew,..
ermmm...tu kna tgu ader wet..haha..
arini dah ari ahad...
ehh,ape plak..dah kul 12 tgh mlm..
so,dah ari isnin..
best nye la..
x saba tgu ari selasa..
tp mlas plak nk jmp hari khamis n jumaat,...
hurmm..ngah wisaukan something ni..
mcm ne ek klu btol...
????

0 ulasan: