TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Monday, May 25, 2009

kerinduan

mlm tadi aku dapat borak dengan bf aku..
perghh..rase mcm happy giler..
hehe..dah dua hari x contact dgn die..
walaupon ckp kejap,.
aku rase dah ckup nk wat aku senyum..
rase nk menangis pon ader gak..
=)..
aku dah lah selalu jauh dr die..
sowg kat selangor,
sowg kat melaka...
tapi dpt gak contact2...
ni bile die g belayar...
lgsg x dpt contact...
contact pon klu die btol2 free..
pergh...mcm2 dugaan r beb..
aku tnye die bile lek..
die kata 8jun br lek..
sedih siot..
mne tak nya,5jun ni birthday aku..
tapi die xder...
tp xper r..nk wat cner...
hmmm..=(
pas borak,aku msg2 dgn die...
baru msg jap.,
die kta dah kna pegi belayar...
ermm..
die kta sedih xdpt msg dgn aku...
aku lagi sedih x dpt msg dgn die..
ermm..sabar jew la..
t8care k syg..
nnt u balik kta jmp tau...
windu u sgt2!!.....

0 ulasan: