TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Saturday, May 23, 2009

pelayaran...

hurmm..
aku tak leh tidow r...
sok dah la kejew..
sbnrnya aku windu kat hubby aku...
die g belayar harini...
so dapat contact pon kejap2 jewp..
x mcm selalu..
dah la susah nak jumpa...
cuma dapat msg n call..
ni bile die g belayar..
lagi susah plakk..
terpaksa la terima...
dah kejew die macam tu...
tapi die kata pegi 2 minggu...
perghh..lame seyhh...
baru sehari pon da mcm setahun..
hehehe..
jaga diri baik2 tau V..
jgn nakal2 n gatal2..huhu
hurmm..cepat balik sayang...
im waiting 2 c u...
i miss u so much...
love u ahv!!

0 ulasan: