TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Sunday, May 24, 2009

ohh tidakk!! cancer payudara..

ehem...ehem..
testing2...
huhuhu...
ape la aku wat ni..
jadi model pokok pisang,
disamping kolam ikan..
haha...ok x??
sebenarnya jagi giler jap di rumah aunty aku...
da lme x dtg,
last dtg mase uncle aku meninggal..=(
ader la 2 bulan lepas..
dtg ni pon kejap jew..
mama aku nk ambik pisang..
dalam 6.30 aku otw blik,
mama aku gtau s0mething..
aku mmg x sangka la...
sian aunty aku..
aunty aku kena cancer payudara...Jajarkan ke Kananterdiam aku dengar pasal tu..
mama aku kata,
aunty aku tak tau nak bagi tau
mcm mne kat anak2 die..
yelar..suami die baru jew meninggal..
kalau anak2 die tau pasal ni mesti sedih giler..=(..
ermmm..aku pon xtau nk ckp mcm ner...
masa mama aku citer aku diam jew..
skang ni aku cuma doakan aunty aku sehat dan
dipanjangkan umur..
semoga die kuat menghadapi dugaan Allah swt...
amin..

0 ulasan: