TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Tuesday, September 15, 2009

eXtra cRazy!!

1. aku selalu dengar org kata..."aku xsuka org hipokrit"...hurmm,,kdang2 aku pon cakap mcm tu gak..tapi sedar x sedar kadang2 kita sendiri jadi hipokrit kan...tu lah lumrah manusia..sebok tgk org lain,padahal diri sendiri pon same...!! mcm aku jugak..aku ngaku kadang2 aku ni hipokrit..tapi mcm mne nak wat x jadi hipokrit ek...sbb kadang2 hipokrit tu agak penting gak..hurmm

2. td aku tgk cite kat tv..xegt cite pe..best gak lar...cerite die kira mcm cinta terhalang rr...part aku paling suka mase gf die nangis then bf die pelok gf die...wahhh,sgt best kan 'bila kita menangis,orang yg kita sayang pelok kita dan tenangkan kita...'

3. harini aku jadi driver untuk mama aku n kwn2 die...wahh...jalan2 shopping raya wit mama,cik su n cik ana...huhu..sume mak2 aku jew anak dara..he2...egtkan shopping ngan pangkat mak2 ni lagi senang...hadeiii,upanya lagi pening kepala...pegi tempat bunga jew berejam...belum pinggan mangkuk lagi...dah tu pilih lapik meja pon masalah besar..hahaha...mcm tu la gaknya bila aku dah jadi mak kan...hahahahaha

4. KOMPLOT!! wahh,apsal aku rase harini banyak komplot haa..mcm bangang jew...A cakap lain,B plak cakap lain...dah tu C cakap lain...seb bek x jmp D...comfirm cakap lain gak...bagus betol larr...A+B+C=kantoi...!! aku tau sume nya...ahhh,diam2 sudah....pegi jahanam rr...tapi aku agak happy larr...

5. malam ni xtdow umah nenek aku...egt nak wat kueh raya...hadeii...xjadi plak...dah excited dah ni...marjerin plak habes...mama aku bkn nk gtau awal2...terpaksa cancel n wat esok pagi..seb bek aku dpt bendera jepun,bolehlah sambil2 wat kueh raya aku melantak...hehehe...

p/s ;- ni lah luahan hatiku tgh2 mlm ni...agak mengiler larr...citer pon mcm mengarut2 jew..huhu..tp xper r janji aku gumbira...=)

0 ulasan: