TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Thursday, September 24, 2009

bowling tyme..

baru raya ke4..orang lain pon masih sebuk g beraya,aku,family aku n family makcik2 aku dah g main bowling..haha..korg tgk la pic2 kat bawah ni..

ni baru jew sampai kat tmpt bowling

duduk dulu,posing2...=)

haha..adik aku

dari kiri : cousin,abah,adik..masing2 br lpas baling bola

haha..what do u think??

=)..happy family

kelaparan kawt..huhu

ni dah kat kdai makan..mkn dulu sblm balik

abah,mama n cik yati...ngah bergosip tuh..hehehe

ok...cukup la ek...kalau upload sume habes penuh blog ak ni nnt...huhu...sangat happy dapat hang out dengan family2 ak mcm ni..hilang sikit tension...=)

0 ulasan: