TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Wednesday, June 2, 2010

s.o.u.n.d ~~ !!

setelah sekian lame x update blog aku, akhirnya harini telah sampai serunya untuk meluahkan perasaan..ceyhh,seru konon...mungkin ini semua disebabkan aku tersangat la malas nak menaip ataupun aku mmg malas..huhu...wuteva~~ 02.06.2010, f**cking date...aku rase diri aku nak meletop disebabkan seorg budak perempuan yang perangai macam sial gile vavik!! pegi jahanam la kau betina...mulut ko mmg mcm cilaka...ceyh,skang aku rase mulut aku plak mcm cilaka sbb asik mencarut..huahuahua..~~ tp ko bukan lg cilaka,p*ki**k pun ko jugakla...hahh! hambik kau....serius panas dgn budak pmpn ni...aku rase nak resign jew..dr aku duk kat opis hari2 pandang muka org yg perangai x macam org ni...buat aku sakit jiwa jew...mmg padan la dengan muka kau...malu kan kena sound depan2 org lain??! ceyhh, ko tau malu ke..aku rase x kawt...ko mmg perempuan xtau malu... sbb ko yg buat taik kat family aku..ko pulak nak buruk2 kan aku dengan family aku...ko mmg xkenang di untung...mmg menyesal buat baik dgn org mcm ko ni...ko dgn ko punya geng tu pun same jew..harap ceramah org buat baik,depan org tutup aurat..tp belakang orang mulut macam radio..jaja cita org lain sana sini..tudung2 pon pegi lepak h***l gak...dah la..xyh tunjuk bgs sgt....nak ckp org kerani cabuk konon..kerani2 cabuk aku ni pon reti buat keje..dr ko buat keje pon lembab..mulut jew membebel...buat keje lambat...bodoh!!
:- cukuplah setakat ini dosa aku mengutuk kau...aku ni org jahat..xbaik mcm ko...g jahanam la betina...

0 ulasan: