TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Monday, January 18, 2010

Budak Sabah Mcm P*****k!!

harini aku g jusco bukit tinggi...huhu...bosan sungguh...tp rini jd drebar jew...hua2...layankan budak2 ni nak pegi shopping n berdating...hehe...tp masing2 kua berdua rini...aku & die, adik & bf and Cousin & couple...so,masing2 x la bosan kawt...kul 3.30 kami semua tgk wyg citer paranormal xtvt...pergh,cite mcm sial...membazir wet aku jew...tp xper r..nak xnk tgk jew sampai habes...pas tgk wayang,lepak2 jap kat taman dlm jusco tu....haaaa,ni yg nak citer ni....! tgh best2 lepak mkn aiskrim ader plak budak sabah wat hal depan mata aku...seb bek bukan kcau aku...huhh! budak x bersalah,tetiba kena bantai...mmg mcm pukimak rr...bf aku dah nak tolong ah...tp aku halang la kan...bukan perr...die xkcau kita,kalau msuk campur,kita plak kna kan...kesian mmg kesian larr...tp pandai la diowg settle...sepanjang lepak kat taman tu...ktorg tgk jew gelagat bdak2 sabah ni...huhh..xpadan dgn pendatang... xreti nak hormat org lain...kecoh jew...org jawa kata "riwet"...sakit jew hati aku ni...hishh...g balik sabah rr...bodoh!!


;-p/s...sape bdak sabah yg baca...mintak maaf byk2...masalahnya aku tgh bengang giler...

0 ulasan: