TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Tuesday, December 22, 2009

huhh...so tired!! balik keje x sempat nk rest terus siap2 g jusco...dah janji dgn die tgk movie...harini ktorg tgk AVATAR.!!.serius best giler....avatar is the best larhh....x rugi la tgk sbb penat digantikan dgn keseronokan cite yg amat menakjubkan walaupun sebenarnya alam tu x wujud dalam dunia nyata...

cite ni agak lame lame gak...around 2 1/2 hours...masuk kul 7,kul 9 lebih baru hbes...sempat gak pusing2 kat jusco tu tp xtau nak beli aper...so layankan die jew yg bershopping...maybe next tyme jew aku menghabeskan duit...haha...kul 10 lebih gerak g kedai makan n melantak kejap sblm balik...kul 11.30mlm sampai la aku kat rumah..n now ngah update blog ni larr...huhu...

ok,sebelum aku mengantuk ni...aku nak upload pic2 aku masa otw ke perak,kuala kangsar n air terjun btg kali..n mane2 jew la...=)

hurmm,pic2 kat atas ni sebahagian pic yg aku sempat nak upload...kalau nak upload semua, xtau la bile nak hbes..huhu..pic2 ni mase aku kat perhentian simpang pulai,perhentian tapah,homestay k.kangsar,memory lane ipoh,air terjun btg kali & cousin wedding....

k la,tyme 2 off9...nyte all...=)


0 ulasan: