TENTANG DIRIKU

My photo
panggil jew aku jesz.. gadis comel yang suka makan..hehe tapi tetap kurus..huhu.. dilahirkan dan dibesarkan di selangor..anak jati lolx..=) ermm..hope kowg sume enjoy baca blog aku ni...if ader pape..just komen k.. luv u all..!

Sunday, November 8, 2009

081109

ermm..dari mana nak start cite ni ehh...ok..1st skali nak ucapkan tahniah kat kawan2 n sedara2 aku yg bakal melangkah ke alam perkahwinan...kalau bertunang termasuk sekali ke ekk...bole larr kan..kira bakal2 gak tu...mentang2 dah hujung tahun ni kan...berlambak la plak...aku senaraikan :-

NIKAH
~uncle eddy+wife~
~bro along+wife~
~bro apai+cs izan~
~bro lah+yasmin~
~ara+apiz~
~lynda+hubby~

TUNANG
~fatin+memek~
~arm+gurlfriend~

ishk,aku rase ader lagi r...tapi kna egt2 balik...hush..sebenarnya agak jeles r...tp jodoh aku lom sampai kawt...

huhu..bercerita pasal diri aku...hurmmm,org sibuk mengikat..aku plak rasenya dah x mampu bertahan kawt...ntah la...aku sendiri xsure...aku pon xtahu nak ckp mcm mne...sbb org yg sepatutnya bertanggungjawab pon xnk berterus terang...aku mmg sygkan hubungan ni,tapi aku rase die dah bahagia dengan org lain...sekarang ni semua keputusan kat tangan die...!

0 ulasan: